Trideca001

This user has not updated recently.

1832 0 0 2
Forum Posts Wiki Points Following Followers
  • Trideca001 posted a message in the forum topic Boruto's Rasengan Uzuhiko AP. on the Gen. Discussion board

    Well now am sure it’s definitely at least planetary.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Deku, Boruto, Asta runs a Gauntlet. on the Battles board

    Hmm they should clear tbh. Boruto and Asta vs the rest. Boruto should massively outstats almost everyone on this list just by virtue of Uzuhiko alone(monster aizen ain’t really special, only his TYBW ...

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Code (no limiter) vs The Gorosei. on the Battles board

    @edgelord91: True but he heavily outstats to a ludicrous degree, they might as well not be able to even harm him.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Current Doffy vs Juubito. on the Gen. Discussion board

    Bruh Juubi Obito solos the verse, what is doffy gonna do?.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Boruto's Rasengan Uzuhiko AP. on the Gen. Discussion board

    @strawdiv: lol if saying that makes you feel better then yes bro, but it is actual facts and truth, almost any site I have I checked now scale it to planet level(even the infamous VSB lmao).

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Boruto's Rasengan Uzuhiko AP. on the Gen. Discussion board

    @ryuuzakiscorpio: if it helps you cope better bro lol.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic New Rasengan Uzuhiko explanation is here. on the Gen. Discussion board

    lol this bleachers are coping. This is a clear cut planetary feat.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic KishiBros' Big 4 vs Kubo's Big 4 vs Mashima's Big 4. on the Battles board

    Lmao Hachimaru’s presence alone solos.(hearing shiki this or that, but get that fodder past his own god tiers like Mother first lol)

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Strongest character composite itachi can beat in the HST. on the Battles board

    Packs all of em.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Boruto Manga Official Discussion. on the Gen. Discussion board

    @del_torro: https://naruto-official.com/en/news/01_1708

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Boruto Manga Official Discussion. on the Gen. Discussion board

    Bro’s the Uzuhiko Downplay is officially over, the Naruto-Database just confirmed how powerful it is, Apparently it’s a Rasengan that uses not only Boruto’s own chakra but the Planets Rotation and Orb...

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Current Base Asta vs Namek Frieza. on the Battles board

    Y’all keep saying negs, I understand power level is very important in Vs debates, but the BC verse is Haxed asf. They might not really have impressive on-screen feats dragon ball or Naruto. But they d...

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Naruto Vs Lucius. on the Battles board

    Naruto outscales but Lucius haxes him down and takes the W.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic BM Naruto vs the Espada. on the Battles board

    @undre: cap lol, like I said the only char at that point who could be scales to sub-rel was Yama.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Grimmjow vs Yusuke. on the Battles board

    @kisukez: umm didn’t you read what I posted? Yusuke scales >>MC=Yama(bankai)>Gotei 13>Espada>>Gillians.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Grimmjow vs Yusuke. on the Battles board

    @kisukez: cause tbh I didn’t check that, saw some comments which implied beginning of series yusuke, which didn’t make sense to me as that is spite. Also saw your comment of Gillian’s beating him lol....

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Grimmjow vs Yusuke. on the Battles board

    @kisukez: I gonna assume this isn’t beginning Yusuke as that makes no sense he would get stomped, meaning this is probably Dark tournament-Three kings arc Yusuke, who scales massively above MC, which ...

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Grimmjow vs Yusuke. on the Battles board

    Yusuke oneshots lol.

  • Trideca001 posted a message in the forum topic Momoshiki & Kinshiki (Naruto) vs Paladin Moris & Lily (BC). on the Battles board

    @masterbuster666: ain’t no you think Lilly and that other fodder is beating Fused MoMo and Kinshiki.I can accept Lucius, but those two lol?

  • Trideca001 posted a message in the forum topic BM Naruto vs the Espada. on the Battles board

    @saxz: the fastest char in that whole arc was Yama excluding Aizen and Ichigo, and he was Sub-rel at best. And am pretty sure y’all would easily believe Shikai Yama beating all the espada by himself, ...