• phoenixdiamond616 posted a new image.
  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic Lady Sif (MCU) vs. Wonder Woman (DCEU). on the Battles board

    Really?

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MoonDragon Vs Lady Shiva. on the Battles board

    @annamalhouse: IIRC Moondragon did the same thing

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic Who is better at understanding power levels, Zack Snyder or The Russo Brothers?. on the Gen. Discussion board

    I mean... The Russo Brothers made Proxima, Corvus, Nebula and Gamora arguably superior than Super Soldiers, yet there's debates on who defeats who with solid points, even tho in comics they are so muc...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU: Netflix Ninja vs S.H.I.E.L.D Elites. on the Battles board

    Agents win.

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic She Hulk vs Thing. on the Battles board

    does he still win against Current She-Hulk?

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic Wonder Woman (Golden Age) vs Ms. Marvel (1968-1982). on the Battles board

    @ecstaticgrace said:@phoenixdiamond616: You should probably read the comic. That was cover art.seriously? lol that's something I remembered from almost a decade ago I saw... didn't even pay that much...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic Mother Russia vs Black Widow. on the Battles board

    H2H IDK of the result... I'm pretty confident her punches will actually hurt MR (I mean, being capable of at least Kicking Proxima Midnight and make her go backwards a little bit is impressive) and w...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic How many DCEU amazons will it take to beat MCU Captain America?. on the Battles board

    Here after ZSJL and I still think it doesn't take too many of them...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU Black Panther vs. MCU Gamora. on the Battles board

    I'm so disappointed of how poorly respected Gamora is... and I blame it on how writers don't know how to portray her... in comics she was one-shotting She-Hulk and anyone else in her power level decad...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU Winter Soldier VS Falcon. on the Battles board

    Here before Sam>Karli>Bucky logic

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU Falcon vs AoS May (ABC). on the Battles board

    Guess some of y'all have already used the Sam>Karli>Bucky thing...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU: Falcon vs the Black Widow (H2H). on the Battles board

    @death4bunnies: and no, I don't agree that much with those statements, but I can see where you're coming from, you know?

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU: Falcon vs the Black Widow (H2H). on the Battles board

    @death4bunnies said:@phoenixdiamond616 said: @snatchedankels said: @chicago_bastard said: @death4bunniesand we still have to wait for her solo movie and the amount of feats she'll have... just sayin'...

  • phoenixdiamond616 posted a message in the forum topic MCU: Falcon vs the Black Widow (H2H). on the Battles board

    BTW I know y'all aren't trying to imply Sam>Karli>Bucky lol