Green Arrow vs the Justice League

Avatar image for knightwing_2_0_
#1 Edited by Knightwing 2.0 (6 posts) - - Show Bio

http://wiw.org/~jess/wp-content/uploads/2006/08/greener_large.jpg

ROFL

Avatar image for namor_mckenzie
#2 Posted by Namor McKenzie (80 posts) - - Show Bio
Avatar image for _obsidian_
#3 Posted by _Obsidian_ (4618 posts) - - Show Bio

lol, I wonder what the original dialogue was...

Avatar image for pixelized
#4 Posted by pixelized (49086 posts) - - Show Bio

.....................

Avatar image for oliver
#5 Posted by Oliver (3 posts) - - Show Bio

That was funny!

Avatar image for nighthunter
#6 Posted by Nighthunter (29571 posts) - - Show Bio

LMAO

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Avatar image for vance_astro
#7 Posted by vance_astro (90029 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"....................."
Moderator
Avatar image for geraldthesloth
#8 Posted by geraldthesloth (32689 posts) - - Show Bio

LMFAO.

Avatar image for powerherc
#9 Posted by PowerHerc (86188 posts) - - Show Bio

Damn!  That was so funny!  ;)
Avatar image for billy_batson
#10 Posted by Billy Batson (59947 posts) - - Show Bio

funny
Avatar image for tensor
#11 Posted by tensor (7726 posts) - - Show Bio

lol

Avatar image for irishx
#12 Posted by IrishX (2870 posts) - - Show Bio

GA>JL

Avatar image for jack_donaghy
#13 Posted by Jack Donaghy (1323 posts) - - Show Bio

lol awesome.

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.