Titans GO! - OOC

Avatar image for vine_titans
Vine Titans

24

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#1  Edited By Vine Titans

It's a working title :P


This is the first Vine Titans team RP. Expect the opening two posts to be up in the next couple of days.

This is only for Vine Titans team members, and takes place after the events of the current "Bold & the Brave" RPs.
Avatar image for honor_avenger
Honor Avenger

2272

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#2  Edited By Honor Avenger

Good luck with this rpg. :D

Avatar image for vadacus
Vadacus

338

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#3  Edited By Vadacus

Iv'e been waiting to see what Eclipse and Arach-knight have been planning behind our backs :). Good luck guys!

--------->Kado

Avatar image for andferne
Andferne

38281

Forum Posts

2915

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#4  Edited By Andferne

Best of luck with the rpg guys.

Avatar image for deathstroke_slade_wilson
Deathstroke Slade Wilson

171

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1


Have fun, titans....
                   While you still can.
Avatar image for cellphonegirl
CellphoneGirl

19119

Forum Posts

486

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 6

#6  Edited By CellphoneGirl

can't wait to post!!

Avatar image for _sojourn_
_Sojourn_

19715

Forum Posts

2244

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 4

#7  Edited By _Sojourn_
@Vadacus said:
"Iv'e been waiting to see what Eclipse and Arach-knight have been planning behind our backs :). Good luck guys!--------->Kado"

me tooo...I wanted to see what AK has been up to
Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#8  Edited By Arach-Knight

I'm excited to see what I've been up to as well.  Thanks everyone!  I think we're going to have fun with this.

Avatar image for vadacus
Vadacus

338

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#9  Edited By Vadacus

Eclipse and Arach-Knight get the award of: Newest up to date dynamic duo

Avatar image for quality
Quality

1885

Forum Posts

347

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#10  Edited By Quality

AM I INCLUDED IN THIS!

-Eclipse- -_-

Avatar image for constantine
Constantine

16127

Forum Posts

5481

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#11  Edited By Constantine

blooooo hooooo

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#12  Edited By Arach-Knight
@Vadacus: LOL, thanks!


Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#13  Edited By shanana

-_- sure mak an rpg while i'm not ready lol

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#14  Edited By Arach-Knight

Hey Sha!  How's it going?

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#15  Edited By shanana

Hey Hey, doing pretty awesome, you?

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#16  Edited By Arach-Knight

Finishing up the next chapter of my fan fic :-D

Glad to hear you're awesome!

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#17  Edited By shanana

That's cool

When is this rpg supposed to be up?

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#18  Edited By Arach-Knight

Probably in the next day or two.  Eclipse is working on the first posts  :)

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#19  Edited By shanana

Posts? as in two?

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#20  Edited By Arach-Knight

Yeah, I think there's a set-up post with the villain and then Eclipse's post. 

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#21  Edited By shanana

Oh! ok

Avatar image for solor
Solor

347

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#22  Edited By Solor

lol VINE TITANS GO!!

Avatar image for _eclipse_
-Eclipse-

7650

Forum Posts

606

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#23  Edited By -Eclipse-
@Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!

@Arach-Knight said:
" Yeah, I think there's a set-up post with the villain and then Eclipse's post.  "
Yup, that's the plan ^_^
Avatar image for constantine
Constantine

16127

Forum Posts

5481

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#24  Edited By Constantine

pierce brosnan suckz!!!

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#25  Edited By Arach-Knight
@-Eclipse- said:
" @Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!

@Arach-Knight said:
" Yeah, I think there's a set-up post with the villain and then Eclipse's post.  "
Yup, that's the plan ^_^
"
I get things right...from time to time.

@Constantine said:
" pierce brosnan suckz!!! "
LOL, any particular reason?

Avatar image for quality
Quality

1885

Forum Posts

347

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#26  Edited By Quality
@-Eclipse- said:
"@Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!

Alright :D Great.. I can attack 'the thickness' lol
Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#27  Edited By Arach-Knight
@Quality said:
" @-Eclipse- said:
"@Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!
Alright :D Great.. I can attack 'the thickness' lol "
Don't knock the thickness.  Do you know how much trouble the thick can give you in a battle?  It's always there.  I can't tell you how many times I've gotten thicked over.
Avatar image for constantine
Constantine

16127

Forum Posts

5481

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#28  Edited By Constantine
@Arach-Knight said:
" @-Eclipse- said:
" @Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!

@Arach-Knight said:
" Yeah, I think there's a set-up post with the villain and then Eclipse's post.  "
Yup, that's the plan ^_^
"
I get things right...from time to time.

@Constantine said:
" pierce brosnan suckz!!! "
LOL, any particular reason? "
cant remember why I said that.... O_o
Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#29  Edited By Arach-Knight

If you were watching TheMatador I would agree with you.  Awful movie.

Avatar image for the_time_lord
The Time Lord

274

Forum Posts

42

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#30  Edited By The Time Lord

It's because he drove over lava in a normal car D: WTF!

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#31  Edited By Arach-Knight

Ahhh, Dante's Peak.  I now fully understand your comment.

Avatar image for the_time_lord
The Time Lord

274

Forum Posts

42

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#32  Edited By The Time Lord

Goood ;D

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#33  Edited By Arach-Knight

Sent you a PM :)

Avatar image for the_time_lord
The Time Lord

274

Forum Posts

42

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#34  Edited By The Time Lord

O_o

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#35  Edited By Arach-Knight

o_O

Avatar image for the_time_lord
The Time Lord

274

Forum Posts

42

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#36  Edited By The Time Lord

got it, love teh av btw ;P

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#37  Edited By Arach-Knight

70's TV was the best.  CGI kills the fun factor.

Avatar image for the_time_lord
The Time Lord

274

Forum Posts

42

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#38  Edited By The Time Lord

lol or just vamped up the fun ;P

Avatar image for solor
Solor

347

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#39  Edited By Solor

up up and away web lol funny movie line

Avatar image for quality
Quality

1885

Forum Posts

347

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#40  Edited By Quality
@Arach-Knight said:
"@Quality said:
" @-Eclipse- said:
"@Quality: Hmm... Maybe... We'll see how it goes... You'd be jumping in later though, when we're in the thick of battle!
Alright :D Great.. I can attack 'the thickness' lol "
Don't knock the thickness.  Do you know how much trouble the thick can give you in a battle?  It's always there.  I can't tell you how many times I've gotten thicked over."

loil...that's you. Not me :D
Avatar image for _eclipse_
-Eclipse-

7650

Forum Posts

606

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#41  Edited By -Eclipse-
DOOSH!

Apologies for my slowness. The shortness of my posts may make you question why it took so long.

If so... Clearly you can't comprehend just how busy I am XD

OK, the set up is that Madros has arranged for all 6 of us to meet at the Super Prison by using a variety of methods. Bribing cops to give us the message, mysterious letters/phone calls, whatever you want. The point is, we all get there at 9.00, maybe have a couple of posts where we introduce ourselves and generally go "WTF is going on here?" and then... Well, you guys know what happens next.

Have fun ^_^
Avatar image for cellphonegirl
CellphoneGirl

19119

Forum Posts

486

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 6

#42  Edited By CellphoneGirl

great posts, well i'll have mine done soon :]

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#43  Edited By Arach-Knight

Cool!  We're off and running!  I'll try to get a post up here tonight.

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#44  Edited By Arach-Knight

Okay, I posted.  Back to playing inFamous!

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#45  Edited By shanana

Soooooo..... I don't know what to post

Avatar image for cellphonegirl
CellphoneGirl

19119

Forum Posts

486

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 6

#46  Edited By CellphoneGirl

i'll post in a little bit :]

Avatar image for arach_knight
Arach-Knight

535

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#47  Edited By Arach-Knight
@Sha: Right now just an intro post.  What's leading you to the prison.
Avatar image for _constantine_
.Constantine.

309

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#48  Edited By .Constantine.

Go titans

Avatar image for shanana
shanana

61563

Forum Posts

9001

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 7

User Lists: 4

#49  Edited By shanana

Posted

Avatar image for cellphonegirl
CellphoneGirl

19119

Forum Posts

486

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 6

#50  Edited By CellphoneGirl

nice post, mine should be up shortly :]