Tag Team Tourny

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#1  Edited By Nighthunter

lol I had this idea some time ago

great minds think alike :P

Avatar image for the_spartan
The Spartan

6192

Forum Posts

224

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#2  Edited By The Spartan

Hmmm........ sounds interesting.

Now all I have to do is find a partner.

Avatar image for boken
Boken

7784

Forum Posts

555

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#3  Edited By Boken

alright. i know you guys can do well o your own, but can you guys do well when matched up with a partner? i'm starting this just for fun. post here with if you want in, find a partner then the match ups will start.

Avatar image for boken
Boken

7784

Forum Posts

555

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#4  Edited By Boken

The Spartan says:

"Hmmm........ sounds interesting. Now all I have to do is find a partner."

yea

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#5  Edited By Darkchild

im game

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#6  Edited By Nighthunter

sits in the corner and waits for the correct partner

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#7  Edited By Darkchild

The Spartan says:

"Darkchild says:
"im game"

Wanna team up bro?"

thought ud never ask lol

hell yeah

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#8  Edited By Darkchild

Spartan im gonna be sending u a pm in a few

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#9  Edited By Nighthunter

Darkchild says:

"The Spartan says:
"Darkchild says:
"im game"

Wanna team up bro?"

thought ud never ask lol

hell yeah"

now that's a strong combination

Avatar image for the_spartan
The Spartan

6192

Forum Posts

224

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#10  Edited By The Spartan

Darkchild says:

"im game"

Wanna team up bro?

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#11  Edited By Darkchild

The Spartan says:

"Darkchild says:
"The Spartan says:
"Darkchild says:
"im game"
Wanna team up bro?"
thought ud never ask lol hell yeah"

tosses a beer to him

I think we might have the winners already."

catches beer and drinks

Now dont get cocky...alright a little cocky but dont get too much of it. We need to have fun in this and im sure if the right players join we will

Avatar image for the_spartan
The Spartan

6192

Forum Posts

224

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#12  Edited By The Spartan

Darkchild says:

"The Spartan says:
"Darkchild says:
"im game"
Wanna team up bro?"
thought ud never ask lol hell yeah"

tosses a beer to him

I think we might have the winners already.

Avatar image for the_spartan
The Spartan

6192

Forum Posts

224

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#13  Edited By The Spartan

Nighthunter says:

"Darkchild says:
"The Spartan says:
"Darkchild says:
"im game"
Wanna team up bro?"
thought ud never ask lol hell yeah"
now that's a strong combination"

lol, ya think?

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#14  Edited By Nighthunter

Mister Hyde says:

"*Sits in corner waiting for a Partner*"

copycat:P

Avatar image for mister_hyde
Mister Hyde

48

Forum Posts

4

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#15  Edited By Mister Hyde

Nighthunter says:

"Mister Hyde says:
"*Sits in corner waiting for a Partner* "
copycat:P"

lol. So, You want to be my Partner?

Avatar image for sephirim
Sephirim

4320

Forum Posts

356

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#16  Edited By Sephirim

Sephirim Look around also awaiting a partner..but confused

Avatar image for zee_crusher
zee crusher

9066

Forum Posts

2672

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#17  Edited By zee crusher

Who wants to be my partner??

Avatar image for mister_hyde
Mister Hyde

48

Forum Posts

4

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#18  Edited By Mister Hyde

Sits in corner waiting for a Partner

Avatar image for the_spartan
The Spartan

6192

Forum Posts

224

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#19  Edited By The Spartan

Well guys, I should be working on something right now. Take care.

PM me any other details DC and I'll see what I can do.

Avatar image for sephirim
Sephirim

4320

Forum Posts

356

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#20  Edited By Sephirim

Hmmm?

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#21  Edited By Nighthunter

Mister Hyde says:

"Nighthunter says:
"Mister Hyde says:
"*Sits in corner waiting for a Partner* "
copycat:P"

lol. So, You want to be my Partner? "

sorry don't want to be rude or anything

but who are you? you have another account here?

Avatar image for mister_hyde
Mister Hyde

48

Forum Posts

4

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#22  Edited By Mister Hyde

Nighthunter says:

"Mister Hyde says:
"Nighthunter says:
"Mister Hyde says:
"*Sits in corner waiting for a Partner* "
copycat:P"
lol. So, You want to be my Partner? "
sorry don't want to be rude or anything but who are you? you have another account here?"

Dude. For shame......I am Midnight Lantern.

Avatar image for zee_crusher
zee crusher

9066

Forum Posts

2672

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#23  Edited By zee crusher

Looks like its Dc and spartan VS............

Avatar image for sephirim
Sephirim

4320

Forum Posts

356

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#24  Edited By Sephirim

never mind...

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#25  Edited By Darkchild

The Spartan says:

"Well guys, I should be working on something right now. Take care.PM me any other details DC and I'll see what I can do."

peace bro if this starts tomorrow ill wait till u get on

Avatar image for zee_crusher
zee crusher

9066

Forum Posts

2672

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#26  Edited By zee crusher

Sephirim says:

"never mind..."

Why???

I was gonna try and team up with resonate or jax anyway but just curious.

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#27  Edited By Nighthunter

Mister Hyde says:

"Nighthunter says:
"Mister Hyde says:
"Nighthunter says:
"Mister Hyde says:
"*Sits in corner waiting for a Partner* "
copycat:P"
lol. So, You want to be my Partner? "
sorry don't want to be rude or anything but who are you? you have another account here?"

Dude. For shame......I am Midnight Lantern."

thanks man, but no thanks

nothing personal but I can't see a good team-up with you

Avatar image for sephirim
Sephirim

4320

Forum Posts

356

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#28  Edited By Sephirim

im about to leave thats why anyway

Avatar image for sephirim
Sephirim

4320

Forum Posts

356

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#29  Edited By Sephirim

yo zee ill be your partner

Avatar image for renegade_lantern
Renegade Lantern

7330

Forum Posts

3936

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#30  Edited By Renegade Lantern

Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner

Avatar image for zee_crusher
zee crusher

9066

Forum Posts

2672

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#31  Edited By zee crusher

Sephirim says:

"im about to leave thats why anyway"

I see.

Avatar image for det__vic_mackey
Det. Vic Mackey

1111

Forum Posts

61

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#32  Edited By Det. Vic Mackey

zee crusher says:

"Looks like its Dc and spartan VS............"

Zero Squad and VV teaming up?

Those two are going to be awesome. LoL, like the Undertaker and Kane or something.

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#33  Edited By Nighthunter

Renegade Lantern says:

"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#34  Edited By Darkchild

Det. Vic Mackey says:

"zee crusher says:
"Looks like its Dc and spartan VS............"

Zero Squad and VV teaming up?

Those two are going to be awesome. LoL, like the Undertaker and Kane or something."

lol i like that idea

Avatar image for renegade_lantern
Renegade Lantern

7330

Forum Posts

3936

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#35  Edited By Renegade Lantern

Nighthunter says:

"Renegade Lantern says:
"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter"

You'd be surprised at who i asked!

Avatar image for alexandria_cromwell
Alexandria Cromwell

994

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

I want a bird! :D

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#37  Edited By Nighthunter

Renegade Lantern says:

"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter"

You'd be surprised at who i asked!"

let's see if I scored

Gambler?

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#38  Edited By Darkchild

Nighthunter says:

"Gambler says:
"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter"

You'd be surprised at who i asked!"

let's see if I scored

Gambler?"

Nope. But I bet I know ;) she's a lil........."

lol I guess it was too obvious the answer :P

"

nope im still lost lmao

Avatar image for the_ghostshell
The_Ghostshell

84302

Forum Posts

11204

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 3

User Lists: 1

#39  Edited By The_Ghostshell

Nighthunter says:

"Renegade Lantern says:
"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter"

You'd be surprised at who i asked!"

let's see if I scored

Gambler?"

Nope. But I bet I know ;) she's a lil.........

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#40  Edited By Nighthunter

Gambler says:

"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Nighthunter says:
"Renegade Lantern says:
"Interesting! I have an idea who i want to ask to be my partner"

lol I think I know who you are thinking

waits for his partner to enter"

You'd be surprised at who i asked!"

let's see if I scored

Gambler?"

Nope. But I bet I know ;) she's a lil........."

lol I guess it was too obvious the answer :P

Avatar image for renegade_lantern
Renegade Lantern

7330

Forum Posts

3936

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#41  Edited By Renegade Lantern

grins whn is this supposed to start anyway!

Avatar image for zee_crusher
zee crusher

9066

Forum Posts

2672

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#42  Edited By zee crusher

Det. Vic Mackey says:

"zee crusher says:
"Looks like its Dc and spartan VS............"

Zero Squad and VV teaming up?

Those two are going to be awesome. LoL, like the Undertaker and Kane or something."

Lol i agree.

Avatar image for darkchild
Darkchild

43720

Forum Posts

20944

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 22

User Lists: 12

#43  Edited By Darkchild

dont know RL

Avatar image for renegade_lantern
Renegade Lantern

7330

Forum Posts

3936

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#44  Edited By Renegade Lantern

Darkchild says:

"dont know RL"

Damn! tht would be good to know...LOL

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#45  Edited By Nighthunter

so we have DC and Spartan

RL and

short tournament so far :P

Avatar image for renegade_lantern
Renegade Lantern

7330

Forum Posts

3936

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#46  Edited By Renegade Lantern

Nighthunter says:

"so we have DC and SpartanRL and ____short tournament so far :P"

LOL get a partner NH

Avatar image for nighthunter
Nighthunter

29670

Forum Posts

37738

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 6

User Lists: 4

#47  Edited By Nighthunter

Renegade Lantern says:

"Nighthunter says:
"so we have DC and SpartanRL and ____short tournament so far :P"

LOL get a partner NH"

I'm thinking of who should it be

Avatar image for sonicmora_jr_
sonicmora Jr.

40

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#48  Edited By sonicmora Jr.

cobalt, you need backup?

Avatar image for celestrion
Celestrion

1649

Forum Posts

336

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#49  Edited By Celestrion

I would like to participate, Hey Alexandria may I?

Avatar image for boken
Boken

7784

Forum Posts

555

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#50  Edited By Boken

hey DC you want to be with me and we beat these guys.