Isshiki vs Unlimited Night Guy (H2H only)

  • 116 results
  • 1
  • 2
  • 3
Avatar image for keyrushmeister
keyrushmeister

1169

Forum Posts

0

Wiki Points

2

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Poll Isshiki vs Unlimited Night Guy (H2H only) (121 votes)

Isshiki still stomp 60%
Guy crushes him/give him the JJ Madara treatment 36%
Stalemate 4%

Instead of Naruto or Sasuke they sends in 8th Gates Guy

H2H only

Other abilities aren't allowed

3 days left before Jigen's body gets crumbled/he perished

Win by death only

No Caption Provided

No Caption Provided

 • 
Avatar image for archangelofrhea
ArchangelOfRhea

297

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

Avatar image for deactivated-6349385499256
deactivated-6349385499256

14103

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

OP probably meant he starts with Night Guy and it isn't harming him.

Avatar image for deactivated-5fd3a2d04b3e1
deactivated-5fd3a2d04b3e1

7272

Forum Posts

228

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

Avatar image for itachi_is_gawd
ITACHI_IS_GAWD

1208

Forum Posts

1

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

8th gate Guy is nowhere near S06P power. He is barely a tad bit stronger than Hashirama or Rinnegan Alive Madara. He isnt comparable to Rikudou guys.

Avatar image for deactivated-6349385499256
deactivated-6349385499256

14103

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

8th gate Guy is nowhere near S06P power. He is barely a tad bit stronger than Hashirama or Rinnegan Alive Madara. He isnt comparable to Rikudou guys.

This one is Night Guy that almost killed Madara in one blow, the OP given him unlimited Night Guy and it won't harm him.

Avatar image for citgo
citgo

7873

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#6  Edited By citgo

An alien wit superior physicals vs a "gUy" who almost killed a fodder, moneys on the former.

Avatar image for shirosenya
Shirosenya

317

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

isshiki stomps and then solos anyone in konoha

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Avatar image for deactivated-63055b33107d2
deactivated-63055b33107d2

1764

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Avatar image for saxz
Saxz

4635

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

If Gai is unlimited and Shrinking is restricted,..... I can definitely see 8 gate Gai beating Isshiki with those conditions.

Avatar image for funkynamu
FunkyNamu

1797

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

@thegodmadara said:
@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Hand 2 Hand

Not Balls to Balls

Avatar image for deactivated-6078e3dfb955a
deactivated-6078e3dfb955a

1344

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@aldoronthegoat said:
@thegodmadara said:
@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Hand 2 Hand

Not Balls to Balls

Yea we all get the point here guys. Doesnt Matter. Guy aint doing shit to Isshiki. His attacks were barely doing any minimal damage to a Jubbi Madara. What makes y'all think its doing shit to Isshiki? Lol

Avatar image for funkynamu
FunkyNamu

1797

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

#13  Edited By FunkyNamu
@breaking_brads_void said:
@funkynamu said:
@aldoronthegoat said:
@thegodmadara said:
@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Hand 2 Hand

Not Balls to Balls

Yea we all get the point here guys. Doesnt Matter. Guy aint doing shit to Isshiki. His attacks were barely doing any minimal damage to a Jubbi Madara. What makes y'all think its doing shit to Isshiki? Lol

I don't know if you trolling, faking the funk or just blind

Madara almost died.

He clearly even said so himself
Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Where is the proof Isshiki could tank Night Guy?

Does he even have a regen like Madara?

Avatar image for sixpathsofcapra
SixPathsOfCapra

6829

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Guy destroys.

Avatar image for grandtoaa
GrandTOAA

4361

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Can Isshiki solo the entire verse at once?

Avatar image for deactivated-5fd3a2d04b3e1
deactivated-5fd3a2d04b3e1

7272

Forum Posts

228

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@breaking_brads_void said:
@funkynamu said:
@aldoronthegoat said:
@thegodmadara said:
@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Hand 2 Hand

Not Balls to Balls

Yea we all get the point here guys. Doesnt Matter. Guy aint doing shit to Isshiki. His attacks were barely doing any minimal damage to a Jubbi Madara. What makes y'all think its doing shit to Isshiki? Lol

I don't know if you trolling, faking the funk or just blind

Madara almost died.

He clearly even said so himself

I dont know if your trolling but madara wasnt trying that entire fight and wanted to take on Gais attacks, he could have killed gai at any moment

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#18  Edited By EpicHotFlame

@invadedtbd said:

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Isshiki>>Madara who took night dragon

i dont expect a bleach fan to understand

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

OP probably meant he starts with Night Guy and it isn't harming him.

@citgo said:

An alien wit superior physicals vs a "gUy" who almost killed a fodder, moneys on the former.

8th gate Guy is nowhere near S06P power. He is barely a tad bit stronger than Hashirama or Rinnegan Alive Madara. He isnt comparable to Rikudou guys.

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@invadedtbd said:

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Isshiki>>Madara who took night dragon

i dont expect a bleach fan to understand

Lol yeah about what I expected. Show me Isshiki tanking something like Night Guy which warps space due to physicals alone.

Also I don’t remember him have regen, which is the only reason Madara survived Night Guy.

Your explanation is exactly why Naruto debating is a mess on CV. Unquantifiable scaling leads to headcanon.

Watched Bleach and Naruto, just don’t wank either like most on here do.

Avatar image for gokukid2005
Gokukid2005

2850

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Imagine thinking Guy relevant lmao

Isshiki stomps

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#22  Edited By EpicHotFlame

@invadedtbd said:
@epichotflame said:
@invadedtbd said:

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Isshiki>>Madara who took night dragon

i dont expect a bleach fan to understand

Lol yeah about what I expected. Show me Isshiki tanking something like Night Guy which warps space due to physicals alone.

Also I don’t remember him have regen, which is the only reason Madara survived Night Guy.

Your explanation is exactly why Naruto debating is a mess on CV. Unquantifiable scaling leads to headcanon.

Watched Bleach and Naruto, just don’t wank either like most on here do.

Isshiki>>Kaguya>>Madara

Kaguya has no feats of tanking it but with common sense, she can, its like asking me to find Kaguya tanking something that warps space lmao

Isshiki never needed to regen lol, so how do u know he cant

Isshiki literally statues Guy and one shots him with a punch, Guy's durability<<<Isshiki's AP

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Imagine thinking Guy relevant lmao

Isshiki stomps

Lol imagine not using context like reading the OP.

Isshiki can’t use jutsu so, no shrinking just pure H2H. Guy fodderizes the verse with unlimited 8 gates no one can compete physically.

Avatar image for cyberblades22
CyberBlades22

4176

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

The main issues for Guy is that his durability is too low allowing Isshiki to oneshot him and with Isshiki's superior speed that's 100% going to happen. I however think Guy should have superior physicals for breaking TSB's and better skills in taijutsu but without speed equalized Guy can't win.

Avatar image for gokukid2005
Gokukid2005

2850

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@gokukid2005 said:

Imagine thinking Guy relevant lmao

Isshiki stomps

Lol imagine not using context like reading the OP.

Isshiki can’t use jutsu so, no shrinking just pure H2H. Guy fodderizes the verse with unlimited 8 gates no one can compete physically.

Purely H2H isn't helping Guy win when Isshiki heavily outstats him.

If you think Guy can defeat the entire verse then I don't know what to tell you

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@invadedtbd said:
@epichotflame said:
@invadedtbd said:

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Isshiki>>Madara who took night dragon

i dont expect a bleach fan to understand

Lol yeah about what I expected. Show me Isshiki tanking something like Night Guy which warps space due to physicals alone.

Also I don’t remember him have regen, which is the only reason Madara survived Night Guy.

Your explanation is exactly why Naruto debating is a mess on CV. Unquantifiable scaling leads to headcanon.

Watched Bleach and Naruto, just don’t wank either like most on here do.

Isshiki>>Kaguya>>Madara

Kaguya has no feats of tanking it but with common sense, she can, its like asking me to find Kaguya tanking something that warps space lmao

Isshiki never needed to regen lol, so how do u know he cant

Isshiki literally statues Guy and one shots him with a punch, Guy's durability<<<Isshiki's AP

Debatable by feats.

True but Kaguya also has regen which kinda proves she can tank like Madara.

Isshiki hasn’t been shown to have it, so I’m supposed to assume he does lol. That’s nonsense, but Naruto debating in a nutshell.

Isshiki could probably one shot Guy but Night Guy could potentially do the same to Isshiki.

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@invadedtbd said:
@gokukid2005 said:

Imagine thinking Guy relevant lmao

Isshiki stomps

Lol imagine not using context like reading the OP.

Isshiki can’t use jutsu so, no shrinking just pure H2H. Guy fodderizes the verse with unlimited 8 gates no one can compete physically.

Purely H2H isn't helping Guy win when Isshiki heavily outstats him.

If you think Guy can defeat the entire verse then I don't know what to tell you

In just H2H I think he can 1v1 anyone in the verse, but that’s just my opinion. Add jutsu, things change drastically.

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame said:
@invadedtbd said:
@epichotflame said:
@invadedtbd said:

Lol 8 Gates Guy murders him.

H2H only/no shrinking and people still think Isshiki wins. Now he can no sell night guy smh

Isshiki>>Madara who took night dragon

i dont expect a bleach fan to understand

Lol yeah about what I expected. Show me Isshiki tanking something like Night Guy which warps space due to physicals alone.

Also I don’t remember him have regen, which is the only reason Madara survived Night Guy.

Your explanation is exactly why Naruto debating is a mess on CV. Unquantifiable scaling leads to headcanon.

Watched Bleach and Naruto, just don’t wank either like most on here do.

Isshiki>>Kaguya>>Madara

Kaguya has no feats of tanking it but with common sense, she can, its like asking me to find Kaguya tanking something that warps space lmao

Isshiki never needed to regen lol, so how do u know he cant

Isshiki literally statues Guy and one shots him with a punch, Guy's durability<<<Isshiki's AP

Debatable by feats.

True but Kaguya also has regen which kinda proves she can tank like Madara.

Madara didnt even regen after it, no regen was applied which is what u assumed

Isshiki hasn’t been shown to have it, so I’m supposed to assume he does lol. That’s nonsense, but Naruto debating in a nutshell.

fair enough

Isshiki could probably one shot Guy but Night Guy could potentially do the same to Isshiki.

not really

Avatar image for gokukid2005
Gokukid2005

2850

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

In just H2H I think he can 1v1 anyone in the verse, but that’s just my opinion. Add jutsu, things change drastically.

That opinion doesn't really bide well with everything else shown in the series.

Guy needed to use his strongest attack to be able to kill Juubidara and even then he didn't die.

Multiple people scale far above that version of Madara and Isshiki is at the top of them so far.

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

No Caption Provided

@epichotflame: he did tho after night guy, the whole left side of his upper body is missing.

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@invadedtbd said:

In just H2H I think he can 1v1 anyone in the verse, but that’s just my opinion. Add jutsu, things change drastically.

That opinion doesn't really bide well with everything else shown in the series.

Guy needed to use his strongest attack to be able to kill Juubidara and even then he didn't die.

Multiple people scale far above that version of Madara and Isshiki is at the top of them so far.

we can agree to disagree I have no problem with that.

Avatar image for haxxxz
Haxxxz

3399

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Guy at this point even in 8th gate isn't anything much at least compared to the likes of issike. Well while Night Guy did bend space but Issike scales far higher than that.

Even if I assume it's an healthy might guy(unlike the ones we've seen) I'll still go for issike mid diffing at worst

Avatar image for gokukid2005
Gokukid2005

2850

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@gokukid2005 said:
@invadedtbd said:

In just H2H I think he can 1v1 anyone in the verse, but that’s just my opinion. Add jutsu, things change drastically.

That opinion doesn't really bide well with everything else shown in the series.

Guy needed to use his strongest attack to be able to kill Juubidara and even then he didn't die.

Multiple people scale far above that version of Madara and Isshiki is at the top of them so far.

we can agree to disagree I have no problem with that.

Alright sure, have a nice day.

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#34  Edited By EpicHotFlame

@invadedtbd said:
No Caption Provided

@epichotflame: he did tho after night guy, the whole left side of his upper body is missing.

ooh i see, but the OP said no attacks just h2h which Isshiki stomps with pure physicals and superior speed

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame: Night Guy is a Taijutsu attack meaning H2H so it’s completely applicable.

Edit: it is a forbidden taijutsu which still applies.

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame: Night Guy is a Taijutsu attack meaning H2H so it’s completely applicable.

Edit: it is a forbidden taijutsu which still applies.

H2H only

Other abilities aren't allowed

those are named attacks/abilities which isnt allowed

Avatar image for high_pressure
High_Pressure

736

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#37  Edited By High_Pressure

Isshiki scales way above 8th Gates Guy in terms of speed and reactions.

Avatar image for funkynamu
FunkyNamu

1797

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 2

@funkynamu said:
@breaking_brads_void said:
@funkynamu said:
@aldoronthegoat said:
@thegodmadara said:
@archangelofrhea said:

Night Guy takes time to prepare. Madara could have killed Guy at any moment there if he wanted to. Isshiki just straights up murders Guy.

That was with his Truth Seeking orbs though

This is hand to hand only

Hand 2 Hand

Not Balls to Balls

Yea we all get the point here guys. Doesnt Matter. Guy aint doing shit to Isshiki. His attacks were barely doing any minimal damage to a Jubbi Madara. What makes y'all think its doing shit to Isshiki? Lol

I don't know if you trolling, faking the funk or just blind

Madara almost died.

He clearly even said so himself

I dont know if your trolling but madara wasnt trying that entire fight and wanted to take on Gais attacks, he could have killed gai at any moment

Yeah, with his Balls of Truth

Balls of Truth are not allowed in hand 2 hand only

Read the rules

Hand 2 Hand, he almost died from 1 hit

Avatar image for mattyboi
MattyBoi

8866

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Isshiki blitzes and one shots.

Avatar image for animefreak1
AnimeFreak1

13662

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

People actually are saying Guy...................

Losing whatever little faith I have left in this site

OT: Isshiki stomps hard

Avatar image for citgo
citgo

7873

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#41  Edited By citgo

Guy's speed was bending space not his physicals..

Isshiki/Jigen can take punches from SPSM Naruto >>> Night Guy physicals.

Avatar image for boogalooigloo
BoogalooIgloo

249

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Night Guy curbs the fodder verse

Avatar image for deactivated-5fd3a2d04b3e1
deactivated-5fd3a2d04b3e1

7272

Forum Posts

228

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

Avatar image for rdcdesmond
RDCDesmond

11601

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#44  Edited By RDCDesmond

Isshiki was pressuring Adult SPSM + Rinnegan Sasuke who should be above the same JJ Madara that 8 Gates was struggling with, Hax aside.

Isshiki takes this. Teen SPSM should be physically superior to 8 Gates, since he was trading blows and stalemating 3 Eyes JJ Madara Limbos. N Adult clones scale above teens For obvious reasons.

Avatar image for saxz
Saxz

4635

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

People shittin' on Gai's durability like Isshiki has any durability feats worth laughing about.

Lol it's 50:50 I go with Night Gai because IMO he has slightly superior attack power(broke TSB with a casual attack) and speed (casually speed-blitz Madara) several times over.

Avatar image for boogalooigloo
BoogalooIgloo

249

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#46  Edited By BoogalooIgloo

@rdcdesmond: You referring to the Sasuke that scales to Naruto that fears tree level lasers? The same one that got out sped by a kid? The same one that got bodied by someone with a small portion of the ten tails chakra? Try again this verse is fodder compared to Naruto verse.

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#47  Edited By InvadedTBD

@epichotflame said:
@invadedtbd said:

@epichotflame: Night Guy is a Taijutsu attack meaning H2H so it’s completely applicable.

Edit: it is a forbidden taijutsu which still applies.

H2H only

Other abilities aren't allowed

those are named attacks/abilities which isnt allowed

Night Guy is H2H technique lol what are you talking about?

The OP says H2H only, Night Guy classifies as H2H, the OP says nothing about named attacks. It’s say other abilities meaning abilities other than H2H like ninjutsu, Genjutsu or dojutsu.

Would you also discount Evening Elephant or Afternoon Tiger? No, so why Night Guy they are all Taijutsu techniques.

Avatar image for epichotflame
EpicHotFlame

9266

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame said:
@invadedtbd said:

@epichotflame: Night Guy is a Taijutsu attack meaning H2H so it’s completely applicable.

Edit: it is a forbidden taijutsu which still applies.

H2H only

Other abilities aren't allowed

those are named attacks/abilities which isnt allowed

Night Guy is H2H technique lol what are you talking about?

The OP says H2H only, Night Guy classifies as H2H, the OP says nothing about named attacks. It’s say other abilities meaning abilities other than H2H like ninjutsu, Genjutsu or dojutsu.

Would also discount Evening Elephant or Afternoon Tiger? No, so why Night Guy they are all Taijutsu techniques.

evening elephant and day tiger are also not allowed, just pure h2h

but anyways, if Guy was allowed to use his taijutsu techniques and Isshiki only h2h, then Isshiki can get one shotted by night dragon but he is too fast for Guy anyways, Isshiki would be the one doing the one shotting

Avatar image for invadedtbd
InvadedTBD

3886

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame: they are all taijutsu techniques, how can they not be used. Taijutsu=H2H

Night Guy will warp space, Isshiki won’t be able to move. But Isshiki can also one shot if he gets a chance. I agree with that.

Avatar image for deactivated-63055b33107d2
deactivated-63055b33107d2

1764

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

@epichotflame:

Kisame specifically stated Guy's Hidrudora as a Taijutsu move in their fight

All of his moves are created passively through Taijutsu

Not Ninjutsu