Avatar image for the_magister
#1 Posted by The_Magister (12891 posts) - - Show Bio
August Walker
August Walker

Oliver Queen
Oliver Queen
  • Boxing regulations
  • In the ring
  • Basic Knowldge

Who wins?

Avatar image for gateofbabylon
#2 Posted by GateOfBabylon (3245 posts) - - Show Bio
Avatar image for rbt
#3 Posted by RBT (25820 posts) - - Show Bio

Haven't watched MI6 yet. But I doubt it's a fair fight.

Avatar image for lubub55
#4 Posted by lubub55 (12743 posts) - - Show Bio

The one who beat a bear to death.

Avatar image for allstarsuperman
#5 Posted by AllStarSuperman (42499 posts) - - Show Bio

Unless this walker bitch has Arrow season 7 trailer level stats he’s gonna get ragdolled.

Online
Avatar image for rbt
#6 Posted by RBT (25820 posts) - - Show Bio

@lubub55 said:

The one who beat a bear to death.

Its another one of those Geralt references, isn't it?

Avatar image for the_magister
#7 Posted by The_Magister (12891 posts) - - Show Bio

@allstarsuperman: Is everyone not named Arrow a 'bitch' to you? Because you seem to throw that word around a lot. Lmao

Avatar image for lubub55
#8 Edited by lubub55 (12743 posts) - - Show Bio

@rbt said:
@lubub55 said:

The one who beat a bear to death.

Its another one of those Geralt references, isn't it?

Loading Video...

Of course not. It literally happened in the newest film.

Avatar image for allstarsuperman
#9 Posted by AllStarSuperman (42499 posts) - - Show Bio

@the_magister: Haha. Idk, it’s a go to word from me.

Also for the battle I’m not sure how Ollie would do in a boxing match as that is a huge limit on how he normally fights.

Online
Avatar image for the_magister
#10 Edited by The_Magister (12891 posts) - - Show Bio

@allstarsuperman: Fair enough. And yeah I thought it'd be interesting since I know people her tend to prefer feats and Walker doesn't have outstanding h2h feats. But he is a solid boxer at the very least, it seems to comprise a huge portion of how he fights. And while Oliver doesn't have great boxing expertise, he has superior pure h2h feats.

So that was what I wanted to explore in this thread.

Avatar image for supremegeneration
#11 Posted by SupremeGeneration (10255 posts) - - Show Bio

Oliver murderstomps.

Avatar image for bladeoffury
#13 Posted by BladeOfFury (2901 posts) - - Show Bio

Walker wrecks tbh, his physicals are inhuman. He can walk so fast that Ethan couldn’t catch up to him after running for like 20 minutes.

Avatar image for the_magister
#14 Posted by The_Magister (12891 posts) - - Show Bio
Avatar image for bladeoffury
#15 Posted by BladeOfFury (2901 posts) - - Show Bio
Avatar image for batmanprep
#16 Posted by batmanprep (1785 posts) - - Show Bio

Supes wins but Walker loses to Oliver

Avatar image for Aristeaus
#17 Posted by Aristeaus (567 posts) - - Show Bio

Superman.