• 64 results
  • 1
  • 2
Avatar image for shanana
#1 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio

Sha vs lady night mare forreal

Avatar image for lady_nightmare
#2 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

for real? no one told me jk

Avatar image for lady_redhead
#3 Posted by lady_redhead (9360 posts) - - Show Bio

OMFG GO SHA

and HI HI HI HI gawgus one

Avatar image for shanana
#4 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio
Lady Nightmare said:
"for real? no one told me jk"
LOL


Mistress Redhead said:
"OMFG GO SHA

and HI HI HI HI gawgus one"
THANKS^^
Avatar image for oldmagic
#5 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio

GO NIGHTMARE!! Sha keeps getting cheers 

Avatar image for shanana
#6 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio
oldmagic said:
"GO NIGHTMARE!! Sha keeps getting cheers "
Dont hate
Avatar image for oldmagic
#7 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio

lol it's a joke. 

Avatar image for lady_nightmare
#8 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

Yay  one for  me

Avatar image for shanana
#9 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio
Lady Nightmare said:
"Yay  one for  me"
i'm posting now kay
Avatar image for lady_nightmare
#10 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

ok

Avatar image for oldmagic
#11 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio

oh thats right. Lady Nightmare is the noob. i forgot lol

Avatar image for starkiller
#12 Posted by Starkiller (1801 posts) - - Show Bio

good luck to both...

Avatar image for lady_nightmare
#13 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

pray for the NEWBIE

Avatar image for shanana
#14 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio
Lady Nightmare said:
"pray for the NEWBIE"
dont let them get to you
Avatar image for oldmagic
#15 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio

Sha's gonna go really easy on you. Unless of course Nightmare has hidden talents and surprises everyone. 

Avatar image for shanana
#16 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio

Eh

Avatar image for lady_nightmare
#17 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

oldmagic said:

"Sha's gonna go really easy on you. Unless of course Nightmare has hidden talents and surprises everyone. "


umm

Avatar image for oldmagic
#18 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio
Sha said:
"Eh"
Sha's acting dumb. Thats her specialty and when the time comes....BAM!!! She wins with a curbstomp
Avatar image for lady_nightmare
#19 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

yeeeeeeeah right

Avatar image for shanana
#20 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio

it's up^^
remember

  • thoughts
  • feelings
  • surroundings
  • any extra detail^^
Avatar image for lady_nightmare
#21 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

ok il try

Avatar image for oldmagic
#22 Posted by oldmagic (5265 posts) - - Show Bio

oh and double check. it's annoying, stupid and lazy but double check. There are always mistakes you missed. 

Avatar image for lady_nightmare
#23 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

i finally posted if youre still there

Avatar image for xanadu
#24 Posted by Xanadu (3 posts) - - Show Bio

nice post girl! you getting the hang of it

Avatar image for lady_nightmare
#25 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

thankz

Avatar image for sha_
#26 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

no PROBLEM

Avatar image for lady_nightmare
#27 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

i know i tooked a long time but my typing skills are  not very well

Avatar image for sha_
#28 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

i take along time too

Avatar image for lady_nightmare
#29 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

cause you type alot

Avatar image for sha_
#30 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

Posted

Avatar image for sha_
#31 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

Hey i'm going to bed

Ciaocitos

Avatar image for lady_nightmare
#32 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio
ok WAIT FOR me if you can
Avatar image for sha_
#33 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

i'll try

Avatar image for lady_nightmare
#34 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

HEY ill post and you write a reply tommorrow

Avatar image for sha_
#35 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

OK

Avatar image for lady_nightmare
#36 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

night night

Avatar image for feral_nova
#37 Posted by Feral Nova (54529 posts) - - Show Bio

ALRIGHT! :DDD

gah! Go both of you! ^^

TEAR EACH OTHER APART!

RIP OUT THE SPLEEN!!!!

TAKE OUT THE KIDNEYS!!!

ATTACK THE LIVER!!! >_<

PULLS OUT GIANT FOAM FINGER GRAAAAAAHHHHHH!!! DEFENSE!!! STOMPS HER FEET ON THE GROUND DEFENSE!!!! STOMPS AGAIN

WE WANT A KO!! >_<

ok I'm done ^^ for now :D

Moderator
Avatar image for ultimate_ronin
#38 Posted by Ultimate Ronin (2785 posts) - - Show Bio
Feral Nova said:
"ALRIGHT! :DDD

gah! Go both of you! ^^

TEAR EACH OTHER APART!

RIP OUT THE SPLEEN!!!!

TAKE OUT THE KIDNEYS!!!

ATTACK THE LIVER!!! >_<

PULLS OUT GIANT FOAM FINGER GRAAAAAAHHHHHH!!! DEFENSE!!! STOMPS HER FEET ON THE GROUND DEFENSE!!!! STOMPS AGAIN

WE WANT A KO!! >_<

ok I'm done ^^ for now :D"
ROTFL
Avatar image for feral_nova
#39 Posted by Feral Nova (54529 posts) - - Show Bio

RONIN! XDDD tackle hugs

<--is at school in English so if I dont answer all of a sudden, I got caught XD

Moderator
Avatar image for ultimate_ronin
#40 Posted by Ultimate Ronin (2785 posts) - - Show Bio
Feral Nova said:
"RONIN! XDDD tackle hugs

<--is at school in English so if I dont answer all of a sudden, I got caught XD
"
lmfao its cool.


<--------------------------stayed up all night watching daredevil so just woke up ^_^
Avatar image for feral_nova
#41 Posted by Feral Nova (54529 posts) - - Show Bio

O_o ddaaammmnnn, lol

Moderator
Avatar image for ultimate_ronin
#42 Posted by Ultimate Ronin (2785 posts) - - Show Bio
Feral Nova said:
"O_o ddaaammmnnn, lol"
lol hows english class going?? when you have to do stories and stuff you should so use CV material lol you could hand in a huge book of stuff lol.


be like here grade this


thirty pages later

yea um nova dont ever do that again
Avatar image for g_bandit
#43 Posted by G'bandit (13664 posts) - - Show Bio
Feral Nova said:
"ALRIGHT! :DDD

gah! Go both of you! ^^

TEAR EACH OTHER APART!

RIP OUT THE SPLEEN!!!!

TAKE OUT THE KIDNEYS!!!

ATTACK THE LIVER!!! >_<

PULLS OUT GIANT FOAM FINGER GRAAAAAAHHHHHH!!! DEFENSE!!! STOMPS HER FEET ON THE GROUND DEFENSE!!!! STOMPS AGAIN

WE WANT A KO!! >_<

ok I'm done ^^ for now :D"
lmao!
Avatar image for lady_nightmare
#44 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

im here i just gotten woken up by

Me and by Brother
Me and by Brother
him
Avatar image for sha_
#45 Posted by sha. (714 posts) - - Show Bio

UM it's yor turn to post i'll post when i come back from my black history class^^

Avatar image for feral_nova
#46 Posted by Feral Nova (54529 posts) - - Show Bio
Ultimate Ronin said:
"Feral Nova said:
"O_o ddaaammmnnn, lol"
lol hows english class going?? when you have to do stories and stuff you should so use CV material lol you could hand in a huge book of stuff lol.


be like here grade this


thirty pages later

yea um nova dont ever do that again"
LMAO XD

Lady Nightmare said:
"im here i just gotten woken up by
Me and by Brother
Me and by Brother
him"
awww HI LN! :DDDD AND LN's brother! :DDD

sha. said:
"UM it's yor turn to post i'll post when i come back from my black history class^^"

BGAHH!OI;EJAFJAWEF;IJWE;!!!

HISTORY!! I HATE HISTORY X.x

Good luck ^^


Moderator
Avatar image for lady_nightmare
#47 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

i posted

Avatar image for shanana
#48 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio

kk

Avatar image for shanana
#49 Posted by Shanana (58847 posts) - - Show Bio

HOLY CRAP NICE POST!

Avatar image for lady_nightmare
#50 Posted by Lady Nightmare (8662 posts) - - Show Bio

thankz