Thoughts on scaret spider #1

Avatar image for utotheg38
#1 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

I thought It was bangin, How bout you?

Avatar image for holyserpent
#2 Posted by HolySerpent (13724 posts) - - Show Bio

Wow way to open up a thread

Avatar image for thewholedamnshow
#3 Posted by TheWholeDamnShow (769 posts) - - Show Bio

Haven't read it yet. Who is Scarlet Spider btw?

Avatar image for utotheg38
#4 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

@HolySerpent said:

Wow way to open up a thread

thanks i learned from the best...............(Insert you're mom taught me more than just how to open a thread joke here.)

Avatar image for utotheg38
#5 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

@TheWholeDamnShow said:

Haven't read it yet. Who is Scarlet Spider btw?

kaine, Used to be ben. But ...............yeah.

Avatar image for thegoldenone
#6 Posted by TheGoldenOne (38932 posts) - - Show Bio
It was good.
Avatar image for revamp
#7 Posted by ReVamp (23015 posts) - - Show Bio

@TheGoldenOne said:

It was good.

*Standard TGO II answer*

Avatar image for utotheg38
#8 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

lol, Is It now?

Avatar image for thegoldenone
#9 Posted by TheGoldenOne (38932 posts) - - Show Bio
@ReVamp said:

@TheGoldenOne said:

It was good.

*Standard TGO II answer*

What's that supposed to mean? :P
Avatar image for rasarima
#10 Posted by Rasarima (408 posts) - - Show Bio

god....lack of action...but good

Avatar image for _zombie_
#11 Posted by _Zombie_ (10572 posts) - - Show Bio

So.. is it worth the buy?

Avatar image for utotheg38
#12 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

@ZombieBigfoot said:

So.. is it worth the buy?

Yes, Imo It Is.

Avatar image for _zombie_
#13 Posted by _Zombie_ (10572 posts) - - Show Bio

@utotheg38 said:

@ZombieBigfoot said:

So.. is it worth the buy?

Yes, Imo It Is.

I'll have to cut something, then. I love Kaine, and the title has had my interest for awhile.

Avatar image for static_shock
#14 Posted by Static Shock (51751 posts) - - Show Bio

Moved to the appropriate thread.

Avatar image for soccersss
#15 Posted by soccersss (561 posts) - - Show Bio

It is pretty good. It is different from what we expect from a spider-man type book but that is good. It makes it unique. We have an interesting main character and the villains introduced in this title look very promising. I cant wait for the 2nd issue

Avatar image for jonny_anonymous
#16 Posted by Jonny_Anonymous (45337 posts) - - Show Bio

Damn you Comixology!!!!!

Avatar image for innervenom123
#17 Posted by InnerVenom123 (29887 posts) - - Show Bio

@spiderbat87 said:

Damn you Comixology!!!!!

THIS.

I AM SO MAD.

WHY IS IT NOT THERE?!

Avatar image for jonny_anonymous
#18 Posted by Jonny_Anonymous (45337 posts) - - Show Bio
@InnerVenom123 said:

@spiderbat87 said:

Damn you Comixology!!!!!

THIS.

I AM SO MAD.

WHY IS IT NOT THERE?!

I don't know man, I just don't know 
 
I checked over at Marvel aswell but they only have Shed and Grim Hunt for Scarlet Spider (Kaine)
Avatar image for shamelesslysupportinaznballers
#19 Posted by Shamelesslysupportinaznballers (553 posts) - - Show Bio

What I find amusing is that even though Kaine is a clone of Peter, he looks more like Brock to me.

Other than that, it's a good first issue.

Avatar image for kallarkz
#20 Posted by Kallarkz (3389 posts) - - Show Bio

I'm trying to decide between this title and amazing spiderman

Avatar image for utotheg38
#21 Posted by utotheg38 (19294 posts) - - Show Bio

I say this one.

Avatar image for themutantsuperman
#22 Posted by TheMutantSuperMan (1 posts) - - Show Bio

Can Someone give me a breakdown of the first issue?

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.